is it better to have a merc ? cuz my merc doenst have so much mf than my sorc and if he makes last hit , does it add to my mf or is only his mf counted?
I, S, A zum R wer von euch denkt hier er könnte mehr, als die Berliner Bären? Adrenalin Musik direkt aus Kreuzberg!
Ich mache harte Musik auf harte Beats, wie diesen hier. Hinter mir Untergrundkrieger die mit mir maschieren als Team! Seit Jahren seh ich sie alle an uns vorbeiziehen, erst Savas dann Aggro, es ist Zeit für?! ADRENALIN!!!
other question i have a merc now ... and he does have over 300-400 mf but now i dont find anything and before i had a merc i found 2 schaefers and 2 eaglehorns a day now i just found a 251 sc poison lightsabre and gul rune i just don´t know if it was only bad luck ... anyway can u tell me how to set off healing merc ? i use d2jsp
Don't spam Otaku if u wanna say "~closed~" edit ur post.
I, S, A zum R wer von euch denkt hier er könnte mehr, als die Berliner Bären? Adrenalin Musik direkt aus Kreuzberg!
Ich mache harte Musik auf harte Beats, wie diesen hier. Hinter mir Untergrundkrieger die mit mir maschieren als Team! Seit Jahren seh ich sie alle an uns vorbeiziehen, erst Savas dann Aggro, es ist Zeit für?! ADRENALIN!!!